O projekcie pisaliśmy w artykule: Mieszkańcy Handzlówki wybierają logotyp sołectwa. Podczas przeprowadzonego głosowania oddanych zostało 106 głosów, z czego ważnych było 97. 67% z nich wskazało na projekt nr 3.
Początkowo zakładano przeprowadzenie w tej sprawie dwóch tur konsultacji społecznych, jednak z uwagi na dużą przewagę głosów jednego z projektów Komisja Skrutacyjna uznała I turę za wystarczającą go ogłoszenia ostatecznych wyników. Również na sugestie głosujących, zwycięskie logo zostało poddane lekkiej korekcie.
- Padły propozycje, by górki trochę "spłaszczyć", bo za bardzo odbiegają od rzeczywistego pagórkowatego ukształtowania terenu sołectwa. Uznaliśmy te opinie za zasadne - relacjonuje sołtys Handzlówki Jakub Czarnota, który jednocześnie wyjaśnia ideę stworzenia spójnego produktu turystycznego: - spójna identyfikacja wizualna jest tak naprawdę niewielkim elementem znacznie większego projektu pn. Produkt Turystyczny Handzlówka, który zrzesza firmy i organizacje społeczne zainteresowane rozwojem sportu i turystyki na terenie sołectwa. Logo już wkrótce pojawi się w folderze turystycznym Handzlówki, na budowanej już stronie www sołectwa oraz gadżetach promocyjnych. Będą mogły korzystać z niego firmy, stowarzyszenia i inne podmioty działające na terenie Handzlówki, pod warunkiem, że będą to działania zgodne z prawem, dobrym obyczajem i utrwalające pozytywny wizerunek sołectwa.
W galerii zwycięski projekt logotypu.