Wynajem dmuchańców - na czym to polega?
Wynajmując dmuchańce, udostępnia się je swoim klientom za odpowiednią opłatą. Najemca zwykle rozlicza się z firmą na podstawie ustalonej przez nią stawki za każdą dobę lub godzinę wynajęcia atrakcji. Oferując taką usługę, mamy możliwość nawiązywania współpracy zarówno z klientami biznesowymi, jak i prywatnymi osobami, poszukującymi dmuchańców na przyjęcia urodzinowe, wesela lub inne kameralne imprezy w plenerze. Najemcy będący przedsiębiorcami często mogą potrzebować takich atrakcji na piknikach rodzinnych, festynach miejskich czy półkoloniach dla dzieci.
Jedną z odmian takiej działalności jest wynajem obwoźny, pozwalający docierać do klientów z różnych regionów i maksymalnie ułatwiać im proces najmu. Taki model działalności będzie dobrym wyborem dla przedsiębiorców nieposiadających dostępu do terenu, na którym można by rozłożyć atrakcję, ale mogących pozwolić sobie na przetransportowanie jej do klientów. W przypadku mniejszych dmuchańców do tego celu wystarczy samochód osobowy - większe modele mogą już wymagać samochodu dostawczego.
Plenerowy park rozrywki z dmuchańcami - jak to działa?
Jeżeli posiadasz własny teren lub masz możliwość jego dzierżawy, plenerowy park rozrywki może być świetnym sposobem na przyciągnięcie klientów i zarabianie na dmuchańcach. Ten model działalności przeznaczony jest raczej dla przedsiębiorców dysponujących większym budżetem (od ok. 80 000 zł), który pozwalałby na zakup kilku rodzajów atrakcji.
Plenerowe parki rozrywki z atrakcjami takimi jak zamki dmuchane są chętnie odwiedzane w sezonie, dlatego jest to świetny sposób na przyciągnięcie klientów i budowanie rozpoznawalności danej lokacji. Ciekawą odmianą tego modelu działalności są dmuchane parki wodne, ulokowane w przestrzeni akwenów takich jak stawy czy wybrzeża jezior.
Halowy park rozrywki z dmuchańcami
Ten model działalności także wymaga większego budżetu, jednak pozwala na czerpanie zysków z udostępniania dmuchańców nawet przez cały rok. Ulokowanie atrakcji w przestrzeni hali pozwala nie martwić się warunkami atmosferycznymi i zawsze dysponować środowiskiem przystosowanym do bezpiecznej zabawy. Jeżeli masz możliwość wynajmu takiego obiektu lub posiadasz własny, zorganizowanie całorocznego dmuchanego parku rozrywki może być świetnym rozwiązaniem na budowanie renomy na rynku i zwiększenie popularności Twojej działalności.