Łańcucka firma Lancerto zajęła I miejsce w rankingu Daymaker Index 2015, zyskując tym samym miano firmy obsługującej Klientów najlepiej w Polsce.
Daymaker Poland przebadało 820 sklepów należących do 158 sieci handlowych działających w 18 branżach pod względem jakości obsługi klienta i wybrało najlepszą markę - Lancerto. Założona w 2008 roku w Łańcucie firma specjalizująca się w modzie męskiej, pokonała takie marki jak ZARA, Massimo Dutti, Douglas, Vision Express czy Reebok.
Badania Daymaker Index prowadzone są co roku na terenie Polski, Szwecji, Czech i Norwegii. W ubiegłym roku łańcucka firma została uznana za lidera w segmencie sklepów odzieżowych i wicelidera w ogólnej klasyfikacji.
czytaj dalej ⇓ REKLAMA
Badanie prowadzone jest na zasadach mystery shoppingu (tajemniczy klient). W sklepach pojawia się osoba, której zadaniem jest obserwacja i analiza jakości obsługi.
red