Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  

Przeczytaj:
Uroczyste zakończenie inwestycji
Pożar domu w Dąbrówkach
Pożar został szybko opanowany
Wypadek w Kraczkowej
home > Start > Aktualności > Wiadukt/Tunel już w 2023 roku?
Rozmiar tekstu:
AAA
ŁAŃCUT
2020.09.05 06:49 | aktualizacja: 2020.09.05 09:48

Wiadukt/Tunel już w 2023 roku?

Ogłoszono przetarg na budowę wiaduktu/tunelu pod torami w Łańcucie w ciągu drogi wojewódzkiej 877 -Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 877 wraz z budową wiaduktu kolejowego.
Wiadukt/Tunel już w 2023 roku?
Wiadukt/Tunel już w 2023 roku?

Wczoraj na stronie Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie pojawił się przetarg na Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności oraz robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik - Leżajsk - Szklary wraz z budową wiaduktu kolejowego w/c linii kolejowej nr 91 Kraków Główny - Medyka oraz budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych w m. Łańcut"

Otwarcie ofert nastąpi 16.10.2020 roku.

Termin wykonania zamówienia:

— zakończenie robót budowlanych dla etapu 1 (część kolejowa): 15.12.2022.

— zakończenie robót budowlanych dla etapu 2 (część drogowa): 31.3.2023.

Red
REKLAMA
Oceń:
4 głosy
Wiadukt/Tunel już w 2023 roku?, 4.0000 out of 5 based on 4 ratings
Red dodany
 
Odsłon: 20028
Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (7)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na lancut.gada.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Na forum istnieje możliwość oceny wypowiedzi, można oddawać głosy pozytywne jak i negatywne.
Najwyżej oceniane komentarze
andyla  Obiecanki-cacanki. Jak starsi mieszkańcy pamiętają wiadukt obiecywały władze już w latach 70. ubiegłego wieku i nic z tego. Tutaj bardziej jest potrzebny łącznik do autostrady, zaprzepaszczony przez poprzednie władze miejskie, aby wyprowadzić ruch z ul. Podzwierzyniec. Kto rozsądny wprowadza rozwiązania drogowe powodujące ruch tranzytowy przez środek miasta - a byłoby to już drugie takie rozwiązanie po budowie psuedo-obwodnicy. Patrząc co się robi w Łańcucie (i nie robi), nowe władze miejskie dalej brną w niemocy swoich poprzedników i szukają "sztucznych" sukcesów.
5 września 2020
+38
-7
hanan@onet.pl  ktoś kto twierdzi że tunel/wiadukt jest niepotrzebny na Podzwierzyńcu po prostu tam nie bywa, ile razy jest zamknieta rampa w ciagu doby? 22-24 razy?? Łącznik również jest potrzebny i to bardzo, mamay piekna sterfe ekonomiczną która w/g władz jeszcze się bedzie rozbudowywac to dlaczego wyjazdu na Krzemienice nie zrobia? moze zakłocaloby spokoj komus z rady? co z projektem za tyle milionów zjazdu w okolicach Głuchowa/
7 września 2020
+16
-2
kingabu  To ja już mówie jak to bedzie wyglądało. tego 16 października nikt nie złozy oferty albo jaka firma walnie taka cene ze o moja ty matko i przetarg bedzie unieważniony i tak sie bedzie bujane z rok. Potem wkoncu ktos to klepnie i tak prze wyborami w 2023 rok może jakas łopate wbijOO :D i tunele pojedziemy moze w 2027 :D oczywiście mam nadzieje ze mój scenariusz sie nie sprawdzi ;)
5 września 2020
+21
-7
Ostatnio dodane komentarze
pieszy   A czy projektanci pomyśleli o pieszych, rowerzystach, rodzicach z wózkami z dziećmi, którzy często poruszają się przez obecny przejazd kolejowy ? W tunelu piesi i rowerzyści raczej nie mogą się poruszać. Czy będzie dla nich kładka lub tunel pod istniejącym dotychczas przejazdem kolejowym? Człowiek ze swej natury zawsze chce iść najkrótszą drogą. A przy okazji aż się prosi modernizacja ul. Podzwierzyniec - od czasu remontu zakończonego w 2006 r. minęło 14 lat, więc chyba najwyższy czas dostosować ją do obecnych standardów: droga dla rowerów, rondo lub sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu z ul. Kochanowskiego, bo tunel nie rozwiąże problemu włączania się do ruchu na tym skrzyżowaniu i rowerzystów poruszających się ul. Podzwierzyniec z duszą na ramieniu, że ich rozjadą samochody ciężarowe lub osobowe.
9 września 2020
+11
-0
mieszkaniec1   Przy ulicy Podzwierzyniec powstawały zakłady, obiekty handlowe, strefa ekonomiczna, ale nie powstała żadna koncepcja komunikacyjna uwzględniająca kumulujący się ruch i istniejący przejazd kolejowy. Teraz widać efekty. Powstaje pseudo obwodnica, która nie przesuwa ruchu poza miasto. Tunel lub wiadukt (tego nie wie nikt) może powstanie. Dla Łańcuta potrzeba bezkolizyjnego przejazdu przez tory i jednego lub dwóch łączników (wschodniego oraz zachodniego). Do tego jeszcze prawdziwa obwodnica. Marzenie. W chwili obecnej nie ma przemyślanej koncepcji. Opcja "zaprojektuj i wybuduj", oferuje to co ktoś chce wybudować, wziąć kasę. Może małymi kroczkami - tunel , później jeden łącznik?
9 września 2020
+12
-1
hanan@onet.pl   ktoś kto twierdzi że tunel/wiadukt jest niepotrzebny na Podzwierzyńcu po prostu tam nie bywa, ile razy jest zamknieta rampa w ciagu doby? 22-24 razy?? Łącznik również jest potrzebny i to bardzo, mamay piekna sterfe ekonomiczną która w/g władz jeszcze się bedzie rozbudowywac to dlaczego wyjazdu na Krzemienice nie zrobia? moze zakłocaloby spokoj komus z rady? co z projektem za tyle milionów zjazdu w okolicach Głuchowa/
7 września 2020
+16
-2
Antek12  do andyla   Zgadzam się. Najpierw łącznik, później tunel!
Obeszło by się i bez tunelu. Wystarczyłby łącznik i połączenie drogi wzdłuż basenu otwartego MOSIR do Łącznika, aby uniknąć stania przy zaporze kolejowej. Dołożyć 2 km więcej to "pryszcz" niż stać 20 minut w korku.
7 września 2020
+15
-5
BabaJaga   Jeśli nie wyprowadzi się ruchu z Podzwierzyńca to szkoda wydawać milionów, bo to nic nie poprawi. Kiedy będzie łącznik do autostrady? Po co ktoś miałby się pchać na Kościuszki i Sikorskiego jak by mógł sobie spokojnie przejechać pół kilometra dalej i przejechać łącznikiem do autostrady albo w w stronę Leżajska. Po wyprowadzeniu ruchu na tamtym przejeździe postanie parę samochodów i problem się sam rozwiąże.
6 września 2020
+17
-5
andyla   Obiecanki-cacanki. Jak starsi mieszkańcy pamiętają wiadukt obiecywały władze już w latach 70. ubiegłego wieku i nic z tego. Tutaj bardziej jest potrzebny łącznik do autostrady, zaprzepaszczony przez poprzednie władze miejskie, aby wyprowadzić ruch z ul. Podzwierzyniec. Kto rozsądny wprowadza rozwiązania drogowe powodujące ruch tranzytowy przez środek miasta - a byłoby to już drugie takie rozwiązanie po budowie psuedo-obwodnicy. Patrząc co się robi w Łańcucie (i nie robi), nowe władze miejskie dalej brną w niemocy swoich poprzedników i szukają "sztucznych" sukcesów.
5 września 2020
+38
-7
kingabu   To ja już mówie jak to bedzie wyglądało. tego 16 października nikt nie złozy oferty albo jaka firma walnie taka cene ze o moja ty matko i przetarg bedzie unieważniony i tak sie bedzie bujane z rok. Potem wkoncu ktos to klepnie i tak prze wyborami w 2023 rok może jakas łopate wbijOO :D i tunele pojedziemy moze w 2027 :D oczywiście mam nadzieje ze mój scenariusz sie nie sprawdzi ;)
5 września 2020
+21
-7
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
REKLAMA

Najpopularniejsze

Ostatnie komentarze

REKLAMA
 
telRedakcja telefon

795 977 761

alarmSkrzynka alarmowa

alert@lancut.gada.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@lancut.gada.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone lancut.gada.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball
Mapa strony | Zapytania Google
x