Zgodnie ze wstępnymi założeniami łącznik krajowej “czwórki" z autostradą A4 swój początek będzie miał przy rondzie autostradowym, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 877 (węzeł Łańcut). Przebiegać będzie on nowym śladem, przecinając drogę powiatową nr 1519R Łańcut - Białobrzegi oraz linię kolejową E30, łącząc się z drogą krajową nr 4 w miejscu skrzyżowania z ul. Graniczną.
Aktualnie Biuro Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej LISPUS z Chełma opracowuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) planowanej drogi. - W oparciu o posiadane podkłady mapowe analizowany jest wstępny przebieg drogi, zgodnie z zaplanowanym wstępnym przebiegiem przedstawionym przez Podkarpackie Biuro Planowania Przestrzennego w Rzeszowie. Ponadto trwa pozyskiwanie i analizowanie materiałów dotyczących różnego rodzaju uwarunkowań miejscowych - informuje Specjalista ds. Informacji Publicznej Ewa Sudoł-Sikora z Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich.
Za wcześnie jest natomiast na to, by mówić o kosztach i terminach związanych z budową łącznika. Wiadomo jedynie, że inwestycja najprawdopodbniej będzie realizowana w perspektywie unijnej 2014 - 2020, a jej przebieg będzie się wiązał z koniecznością rozbiórek budynków.
Długość odcinka drogi zaproponowanego przez Podkarpackie Biuro Planowania Przestrzennego w Rzeszowie będzie wynosić około 3,3 km.
Na zdjęciu możliwy przebieg łącznika A4 z DK 4.