Egzamin gimnazjalny podzielony jest na trzy części: humanistyczną, matematyczno-przyrodniczą oraz językową.
W części humanistycznej w zakresie historii i wiedzy o społeczeństwie procentowo najlepszy wynik osiągnęło gimnazjum z gminy Żołynia uzyskując średnio 63% poprawnych odpowiedzi. Natomiast największą zdawalnością z języka polskiego może się poszczycić szkoła z gminy Białobrzegi, która uzyskała średni wynik na poziomie 75%. Przedmioty części humanistycznej egzaminu gimnazjalnego wygenerowały najwyższe wyniki gimnazjalistów.
Najsłabiej wypadły egzaminy z części matematyczno-przyrodniczej. Średnie wyniki szkół w gminach powiatu łańcuckiego oraz mieście Łańcut wahają się w przedziale 43-57%. Najlepiej w przedmiotach przyrodniczych i matematyce zaprezentowało się gimnazjum z gminy Żołynia uzyskując kolejno 56% i 57%.
W części językowej z języka angielskiego najlepsze okazały się szkoły z Łańcuta i gminy Czarna uzyskując wynik 66%. Mniejszą frekwencją, ale większą zdawalnością cieszył się test z niemieckiego. W Łańcucie egzamin z tego języka zdawał jeden uczeń kończąc go wynikiem 95%. W Markowej 3 uczniów osiągnęło średni wynik 78%. Najwięcej, bo 14 gimnazjalistów, wybrało język niemiecki w gminie Czarna uzyskując 63%.
Na forum istnieje możliwość oceny wypowiedzi, można oddawać głosy pozytywne jak i negatywne.
Ostatnio dodane komentarze
517-7ae
~ Mieszkaniecdo~ power Czyli nic się nie zmieniło, bo takie same teksty o nauczycielach słyszałem 21 lat temu jak zaczynałem naukę w LO.
23 czerwca 2016
+1
-0
6ca-ca7
~ trewdo~ piw To taki luźny pomysł. Uważam że nic tak człowieka nie motywuje do pracy jak pieniądze. Można by jeszcze pójść systemem rosyjskim i np jeżeli dany nauczyciel nie osiągnie poziomu powiedzmy 65% to zostanie wysłany do łagru. Niestety (albo stety) ja w tym kraju prawa nie stanowię.
22 czerwca 2016
+1
-0
6ca-ca7
~ trewdo~ m Nic się nie stało. Nie gniewam się. A sukcesami chwalić się nie będę. Nie chcę, żeby Ci przykro było. Ponadto za 20 min. mam zebranie rady nadzorczej i bardzo się śpieszę a pisania byłoby dużo :p
22 czerwca 2016
brak ocen
c10-53a
~ powerdo~ trew Czytaj uważnie, napisałem, że polowe klasy nauczyciel ,,uwalił" .
22 czerwca 2016
+1
-1
3eb-69a
~ mdo~ trew przepraszam za pominięcie. Postaram się być dokładniejszy, a o sukcesach chętnie posłucham.
21 czerwca 2016
brak ocen
f60-59d
~ piwdo~ trew Oj obawiam się, że Twoje pomysły są mocno bez sensu! Bo idąc tym tropem pogubimy tych mniej zdolnych, a ich jest większość i też chcą coś osiągnąć. Zbyt dużo wyścigów szczurów już nam zafundowano by tworzyć jeszcze jeden.
21 czerwca 2016
+3
-2
6ca-ca7
~ trewdo~ m Pominąłeś jeszcze Browar Łańcut, oraz zamieszanie z urzędem skarbowym ;) A co do moich sukcesów, to wrodzona skromność nakazuje mi milczeć.
21 czerwca 2016
brak ocen
5dc-c61
~ czytelnik Proszę aby autor tego tekstu sprawdził ile gimnazjów jest na terenie gminy Żołynia.
21 czerwca 2016
+1
-0
5dc-c61
~ mdo~ trew widzę że tylko na tym forum umiesz krytykować, Polmos a teraz wyniki gimnazjum. Czekam na Twój sukces????
21 czerwca 2016
brak ocen
6ca-ca7
~ trewdo~ power Czyli sugerujesz, że mamy do czynienia z takimi baranami, że nawet uczęszczając na korepetycje osiągają wyniki podobne jak szympansy?
21 czerwca 2016
+2
-0
6ca-ca7
~ trewdo~ ......... Jest takie przekleństwo: "obyś cudze dzieci uczył". Nie nadaję się do tego. I oczywiście wszystkich szkół bym nie dał rady oblecieć ;)
21 czerwca 2016
+3
-3
32f-583
~ power Rozmawia dwóch nauczycieli matematyki ,,ty uwalisz połowę mojej klasy, ja połowe twojej, a potem oni przyjdą do nas na korepetycje, moi do ciebie twoi do mnie ". Tak wygląda dziś szkoła.
21 czerwca 2016
+5
-8
73f-228
~ .........do~ trew Szkoda że Ty nie uczysz w szkole same asy by się uczyły:)lol
21 czerwca 2016
+3
-3
6ca-ca7
~ trewdo~ ona Witam przedstawiciela grona pedagogicznego. Nie wiem jakie metody motywacyjne stosujesz, ale jeśli takie jak piszesz to już wiem skąd te wyniki. Zastanów się. 43% - uczniowie nie wykazali się nawet połową wiedzy, którą powinni posiadać. Wybacz, ale Twoje argumenty miałyby sens w wypadku wyników na poziomie 75%-85%. Wtedy rozumiem, że kilku opornych na wiedzę debili zaniża poziom. Ale te wyniki jasno obrazują, że tylko kilku uczniów ten poziom stara się zawyżać. Jeszcze kilka lat temu było nie do pomyślenia aby uczeń nie znał tabliczki mnożenia. Teraz to normalne. Społeczeństwo nam debilnieje.
21 czerwca 2016
+3
-4
81b-d63
~ onado~ trew Uwierz, że 80% sukcesu leży po stronie chęci ucznia, motywacji wyniesionej z domu. Niektórych nawet najlepszy nauczyciel nie ogarnie... chyba, że jedyną motywacją jest "dobra wódka"...
21 czerwca 2016
+4
-5
cad-3b9
~ trew A jakby tak wynagrodzenia nauczycieli uzależnić od wyników jaki osiągają uczniowie? 43% to dobra wódka powinna mieć a nie gimnazjalista na egzaminie.
21 czerwca 2016
+6
-5
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.