Podpisanie umowy będzie możliwe w przypadku braku odwołań od wyboru i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Rozbudowa drogi krajowej nr 94, tzw. obwodnicy miasta Łańcuta, realizowana będzie w systemie "optymalizuj-projektuj-buduj". Oznacza to, że wybrany wykonawca zaprojektuje, uzyska wymagane prawem decyzje oraz zmianę zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, a także wybuduje, uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie a w konsekwencji odda do użytkowania odcinek drogi krajowej nr 94.
W ramach zadania przewiduje się pozostawienie przekroju drogi krajowej jako dwupasowego (po jednym pasie w każdym kierunku), z trwałym rozdzieleniem kierunków jazdy, a także budowę obustronnych chodników lub ciągów pieszo-rowerowych i zatok autobusowych. Inwestycja zakłada również budowę skrzyżowań jednopoziomowych w formie rond jednopasowych na przecięciu DW 877, DW 881, ul. Graniczną (łącznik do autostrady A4). Ponadto zostaną utrzymane skrzyżowania DK94 z ul. Piłsudskiego, ul. Kościuszki, DP 1520 R.
W ramach optymalizacji rozwiązań projektowych przyjęto następujące parametry techniczne obwodnicy:
- Klasa drogi - GP (główna ruchu przyspieszonego)
- Prędkość projektowa - 60 km/h
- Kategoria obciążenia ruchem: min. KR5
- Przekrój jezdni:
dwupasowy, z częścią jezdni wyłączoną z ruchu, na której usytuowano barierę energochłonną
uliczny od km 613+767 do km 616+685;
drogowy od km 616+685 do km 619+589;
- Szerokość pasów ruchu: 3,5m
- Chodniki - szer. 2,0m
- Ciągi pieszo - rowerowe - szer. 3,5-4.0m
- Szerokość jezdni dróg dojazdowych - 5,00 - 6,00 m
Aktualny plan mozna pobrać z https://drive.google.com/drive/folders/0ByA1pIO9lI0pRnBfM1BNMXhXRkk