W 2010 roku GDDKiA wydała pozwolenie na budowę obwodnicy Łańcuta. Do tej pory projekt nie zaczął być realizowany. Czy możemy spodziewać się rozpoczęcia tej inwestycji w najbliższym czasie?
W ubiegłym roku przy ul. Kościuszki wybudowano wiatę i przystanek autobusowy. W planach jest również przebudowa ul. Armii Krajowej, gdzie powstać ma bezpieczny zjazd do MOSiR-u, przejście dla pieszych na wysokości ul. Bema oraz przystanki autobusowe po obu stronach drogi krajowej nr 4 (informowaliśmy o tym w artykule: Bezpieczny zjazd do MOSiR-u). Problem "czwórki" dla mieszkańców miasta wciąż jednak nie zostaje rozwiązany.
- Ludzie, którzy idą od ul. Granicznej do miasta, idą poboczem, które na dzień dzisiejszy nie jest nawet utwardzone. Gdy spadnie śnieg, dzieci, które chodzą tamtędy do szkoły, idą rowem w zaspach po kolana. Do szkoły przychodzą całe mokre i brudne - zwróciła uwagę na istniejący problem podczas ostatniej sesji Rady Powiatu Łańcuckiego radna Monika Roman, która zapowiedziała w tej sprawie apel do GDDKiA.
W 2010 roku Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wydała pozwolenie na budowę obwodnicy Łańcuta. W projekcie zawarte są m.in. rozbudowa skrzyżowań, budowa ciągów pieszo-jezdnych i chodników czy budowa dróg dojazdowych. Zezwolenie cały czas obowiązuje. Inwestycja nie jest jednak realizowana ze względu na brak środków w budżecie państwa na ten cel.
- Pozwolenie jest ważne i kwestia tylko, żeby państwo polskie miało pieniądze i podjęło decyzję o budowie. Jest to projekt, który ma pozwolenie od kościoła Chrystusa Króla do Bispolu w Głuchowie. GDDKiA wydała na niego już ponad 20 mln zł. Całość kosztować ma ok. 200 mln zł - wyjaśniał starosta powiatu łańcuckiego Adam Krzysztoń.
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju nie chce jednak zgodzić się na wydanie tak dużej sumy na budowę obwodnicy miasta, jakim jest Łańcut. Starostwo przedstawiło więc swoją propozycję rozwiązania problemu.
- Proponujemy ministerstwu, żeby podzielić przebudowę obwodnicy na dwa etapy: od Chrystusa Króla do ul. Kościuszki lub do ul. Granicznej, gdzie ma wychodzić łącznik autostrady A4 z DK4 i drugi odcinek do firmy Bispol - mówił Krzysztoń.
W ostatnich dniach grudnia ministerstwo udostępniło do konsultacji projekt Przebudowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023, gdzie budowa obwodnicy Łańcuta znajduje się na liście rezerwowej. Istnieje jednak obawa, że budowa ta nie ruszy w najbliższych latach. - Pod koniec ubiegłej kadencji zostaliśmy poinformowani, że nie będzie przebudowy drogi krajowej nr 4 do 2020 roku, ze względu na brak środków w budżecie państwa. Wszystkie działania, które my możemy w tej chwili podjąć na tej drodze, od granicy miasta do kościoła Chrystusa Króla, to są działania prowizoryczne, tzn. można tam na przykład zrobić chodnik, ale będzie to chodnik tymczasowy - zauważyła Roman.
Projekt przebudowy wystawiony został do publicznych konsultacji, które potrwają do 30 stycznia (LINK: www.mir.gov.pl/aktualnosci/Transport/Strony/Konsultacje_PBDK_2014_2023.aspx). Starostwo zachęca wszystkich mieszkańców do udziału w konsultacjach, aby w ten sposób zwiększyć szansę na przeniesienie inwestycji na listę zadań podstawowych. - Róbmy wszystko, żeby jednak znalazły się pieniądze, jak nie na całość, to przynajmniej na odcinek od Chrystusa Króla do granicy miasta. Dążmy wszyscy, całą naszą społecznością: powiatu, miasta i gmin, żeby do tej inwestycji wreszcie doszło - zachęca starosta.
redakcja
REKLAMA
Oceń:
5 głosów
Czy "czwórka" w końcu będzie bezpieczna?, 5.0000 out of 5 based on 5 ratings
Na forum istnieje możliwość oceny wypowiedzi, można oddawać głosy pozytywne jak i negatywne.
Najwyżej oceniane komentarze
835-3f3
~ kierowca W Łańcucie nie potrzebujemy polityków a GOSPODARZY, do których niestety nie mamy szczęścia już od wielu lat, na ten przykład : Leżajsk, Jarosław, Ropczyce, Głogów Młp. Radymno mają już obwodnice z prawdziwego zdarzenia poza miastem – a Łańcut ???
20 stycznia 2015
+21
-1
33e-122
~ (c) Wstyd,że Łańcut nie posiada nie tylko obwodnicy,ale również jej planu (cała stara czwórka od granicy zachodniej do wschodniej) zdaje się,że Łańcut i Przeworsk (jeżeli się mylę to przepraszam) to miejsca najbardziej uciążliwe... MOIM ZDANIEM JEŻELI KTOŚ NIE CHCE NIC ROBIĆ...ZAWSZE ZNAJDZIE WYMÓWKĘ...A JEŻELI CHCE...ZAWSZE ZNAJDZIE NA TO SPOSÓB Wstyd dla nas wszystkich,że Łańcut dla kierowców przejeżdżających kojarzy się z utrudnieniami na trasie... Wychodzą całe lata zaniedbań naszych władz...zajmujcie się nadal hejnałami, maskotkami...ważne sprawy dla was są zbyt trudne? Przecież to powinien być priorytet...
20 stycznia 2015
+26
-7
330-d09
~ kiedyś się tym trochę interesowałem Ludzie. Teraz się na to wielce oburzacie, a kto jeśli nie my - mieszkańcy miasta, dał kolejny (już KUR#$ trzeci) mandat zaufania temu nierobowi?? Czy nie widzieliście tego równo dwa miesiące temu, że skoro ten patałach nie był w stanie przeprowadzić podstawowych inwestycji przez osiem lat to kolejne cztery niewiele zmienią. A bardzo przepraszam, zwracam honor naszemu najjaśniejszemu panu na Łańcucie, w końcu jest ***** MDK na Podzwierzyńcu. Igrzyska są. A gdzie chleb? Za cztery lata znowu będzie gadanie, że nic nie zrobione, tylko że pewnie znowu Burmistrzem będzie Gwizdak, stanowisko "kogoś tam ważnego w UM" obejmie Pazdan a rada miasta składać się będzie dalej z tych samych ***** emerytów. Dziękuję i pozdrawiam.
20 stycznia 2015
+18
-4
Ostatnio dodane komentarze
780-644
~ JCMdo~ ja Informacja o dworcu autobusowym w Biuletynie Miejskim ukazała się na kilka miesięcy przed zbliżającą się kampanią wyborczą. Miała sugerować, że Zarząd Miasta podejmuje ambitne działania inwestycyjne w tej jakże zaniedbanej dziedzinie. Wówczas nic nie mówiono o, cichcem planowanej, „restrukturyzacji” owego majątku publicznego. W marcu przedstawiono Radzie Miasta projekt uchwały umożliwiającej pozbycie się kłopotu, czyli przekazanie obiektu w pacht podmiotowi prywatnemu, w trybie bez przetargowym. Radnym nie przedstawiono projektu umowy, a jedynie atrakcyjnie wyglądającą wizję architektoniczną, która nie ma nic wspólnego z projektem technicznym(!), oraz szkic zagospodarowania terenu. Po naciśnięciu tajnego guzika maszynka do głosowania zadziałała i uchwała przeszła dnia 31-03-2014r.. Aby zadbać o interes podmiotu prywatnego, treść umowy została utajniona, zarówno przed radnymi jak i pospólstwem. Po co mają się wtrącać do interesów, jeszcze mogli by zaszkodzić! Należy założyć, że nowy włodarz majątku zrealizuje własne cele biznesowe a nie nasze oczekiwania. Z wielu powodów nie może to być „centrum transportu”, o czym będzie niżej. Główny problem zasadza się w tym, że organizacja transportu publicznego należy do zadań własnych samorządów: miejskiego i powiatowego. Prawo stanowi, iż zadań tych samorządy nie mogą scedować na podmioty komercyjne – prywatne. Tej istotnej okoliczności, jak zwykle, radni in gremio nie zauważyli. Należy założyć, że wynika to z niewiedzy. Od czasu kiedy w miejskiej rzeczywistości zaistniał Dworzec Autobusowy przy ul. Kościuszki, tylko w minimalnym stopniu służył realizacji zadań własnych miasta. W zdecydowanej większości służył zadaniom ponad gminnym, a od czasu powstania – realizacji zadań samorządu powiatowego. W zaistniałej sytuacji, w aspekcie podjęcia przez Radę Miasta antyspołecznej uchwały, Przewodniczący Zarządu Powiatu p. Adam Krzysztoń otrzymał w formie pisemnej (15-07-2014r.) zapytanie, jakie zajmuje stanowisko w tej sprawie, oraz jak w tych okolicznościach zamierza realizować zadania własne, wynikające z ustawy o samorządzie powiatowym. W odpowiedzi poinformował, że o sprawie nic nie wie a zadania będzie realizował tak jak dotychczas. Jak powszechnie wiadomo dotychczas w sprawie robił NIC(!), więc nadal nie zamierza nic robić. Jestem pełen podziwu i uznania dla szczerości wypowiedzi. Wprost genialna, warta każdej nagrody. A teraz sprawa projektu. Każdy projekt techniczny składa się z trzech zasadniczych części tj. technologicznej, konstrukcyjnej i architektonicznej. Dokładnie w tej kolejności. Dający początek wszelkim działaniom projekt technologiczny, w tym przypadku nigdy nie powstał. Z całym szacunkiem dla autora wizji architektonicznej dworca, ale wynika z niej, że nie ma on zielonego pojęcia o transporcie kołowym. Jak wynika ze szkicu planu zagospodarowania działki na powierzchni przeznaczonej pod to niby „centrum transportowe” można zorganizować dwa a w porywach może trzy stanowiska do obsługi pasażerów, przy założeniu, że zostanie wyeliminowany parking. Pierwszy i najistotniejszy warunek - autobus może się poruszać wyłącznie do przodu. Cofanie, zwłaszcza na dworcu, jest niedopuszczalne. Właśnie z tego powodu każda linia autobusowa kończy się pętlą. Drugi, nie mniej istotny warunek to, że autobusy nie mogą stać burta w burtę. Pomiędzy autobusami stojącymi równolegle musi być wysepka umożliwiająca swobodny dostęp pasażerów do wszystkich drzwi i bagażników. Ruch pieszy nie może kolidować z ruchem kołowym. Oczywiście to nie wszystkie warunki, ale już te pozwalają uznać przedstawioną wizję za czystą fikcję, a jej formalną prezentację jako oszustwo. Obecny tzw. dworzec, a już zwłaszcza bardak na szaberplac’u, są podręcznikowym przykładem jak być nie powinno, oraz jak miłościwie nam panujący, z naszego wyboru i za nasze pieniądze, traktują nas, obywateli. Kolejny problem to linie dalekobieżne. Powodem omijania szerokim łukiem dworca jest tzw. opłata dworcowa. Władający dworcem, celem maksymalizacji wpływów, podnosi ją. Natomiast przewoźnik, aby utrzymać się na rynku, musi obniżać koszty. W konsekwencji zmuszony jest omijać dworzec. Z tego właśnie powodu żaden z prywatnych przewoźników, działających na terenie naszego powiatu, na dworzec nie wjeżdża. Oczywiście dzieje się to ze szkodą dla pasażerów. Z chwilą formalnego przejęcia dworca przez podmiot komercyjny, również dotychczasowy jego zarządca i użytkownik PKS Leżajsk wyniesie się z niego. Nad systemem transportu w mieście i powiecie nikt nie panuje, mimo, że są powołane do tego odpowiednie służby. Autobusy jeżdżą jak chcą, gdzie chcą i kiedy chcą. Najczęściej stadami. Z tego też powodu dworzec autobusowy musi być własnością publiczną i nie może być zarządzany przez podmiot komercyjny. Musimy mieć świadomość, że nie może to być instytucja dochodowa. Niewidzialna ręka rynku tu akurat szkodzi! Skoro stać nas na utrzymanie niewydolnej i przerośniętej administracji to utrzymamy i dworzec. A jeżeli nas nie stać, to pogońmy towarzystwo. Na koniec moja bogobojność. Uważam, że sytuacja osiągnęła stan krytyczny. Możliwe są dwa rozwiązania: rewolucja, gdzie winni nadużyć, bez względu na stan i pozycję, muszą dać głowy (kk z 1921r.), albo interwencja sił nadprzyrodzonych. Z natury jestem pacyfistą więc pierwsze rozwiązanie odrzucam. Pozostała więc interwencja sił nadprzyrodzonych. Przewodniczący Zarządu Powiatu wzywał do modłów o cud materialny. W niespełna miesiąc później jego z-ca ponowił wezwanie. Ja jednak uważam, że Bóg nie jest naiwny i takiego cudu nie będzie. Mam więc dylemat. Zakładam, że w akcie wyborczym społeczność wybiera z pośród siebie, jako reprezentantów, jednostki najlepsze, najinteligentniejsze. A skoro te najlepsze (nawet z certyfikatami) są jakie są, to jaki poziom muszą reprezentować ci gorsi? Jak to możliwe, że oddają głos na swoich gnębicieli? Intelektu gwałtownie i powszechnie, bez woli zainteresowanych, dołożyć nawet Bóg nie zdoła. Mędrcy twierdzą, że dowodem na istnienie Boga jest zdrowy rozsadek. Módlmy się o to co możliwe, a więc aby Bóg obdarzył to co stworzył na swój obraz i podobieństwo - zdrowym rozsądkiem. A to jest możliwe, często wystarczy skutecznie walnąć w zakuty łeb, dosłownie i w przenośni, a olśnienie jest natychmiastowe.
26 stycznia 2015
+3
-0
22e-4f2
~ mieszkaniec Przebudowa krajowej 4-ki nie doszła do skutku między innymi z powodów wg. mnie słusznych protestów częsci mieszkańców, którzy to nie mogli pogodzić się z faktem, że GDDKiA chciała niejako przedzielić nasze miasto murem zwanym obwodnica co miało skutkować likwidacją wielu skrzyżowań i przejść dla pieszych - o ekranach nie wspomnę. Władze miasta przy planach rozbudowy powinny walczyć o INTERES i WYGODĘ MIESZKAŃCÓW A NIE GDDKiA. Jeśli mam wybierać między podzieleniem Łańcuta na dwie części a korkami na 4-ce to wybieram korki ! (kwestia bezpieczeństwa to odrębna sprawa) Nie bardzo rozumiem dla czego GDDKiA i miasto chcą wydać ogromne pieniądze na projekt , który niewiele problemów rozwiąże a dodatkowo stworzy nowe ! Jedynie obwodnica północna miasta będąca jednocześnie łącznikami do autostrady wprowadzi istotne zmiany w układznie komunikacyjnym miasta.
24 stycznia 2015
+4
-0
21c-248
~ e odpowiadam na pytanie zadane w tytule : NIE BĘDZIE
24 stycznia 2015
+5
-0
07d-a64
~ jado~ JCM autor tej bogobojnej wypowiedzi nie wie lub celowo pominął fakt, że na obecnym dworcu autobusowym ma powstać nie tylko supermarket ale całe centrum komunikacyjne, którego supermarket będzie częścią. czyli autobusy, w tym przytoczony PKS Leżajsk nadal będzie miał tam swoją bazę.wizualizacje tej inwestycji można znaleźć choćby w internecie, sprawa była też konsultowana wcześniej z mieszkańcami. może fakt to nieistotny dla powyższej dyskusji ale stawiający pod znakiem zapytania wiarygodność całej wypowiedzi.
23 stycznia 2015
+3
-2
835-3f3
~ kosmonauta Krążą kosmiczne informacje, że władza w Łańcucie zaczyna oszczędzać rezygnując ze stanowiska vice burmistrza, ufoludki mówiły jeszcze , iż burmistrz chce obniżyć swoją pensję o połowę, a radni zrezygnować z diet – co za kosmos !!!
22 stycznia 2015
+4
-1
068-76c
~ JCM 29 grudnia podczas sesji Rady Powiatu został wywołany temat organizacji transportu publicznego w powiecie, w tym uporządkowanie bałaganu na szaberplac'u. W odpowiedzi Przewodniczący Zarządu Powiatu oświadczył, że opracowano ambitny plan przeniesienia transportu do jednego centrum tj. na dotychczasowy dworzec autobusowy. Brzmiało pięknie, ale problem w tym, że pan przewodniczący nie wie, iż pół roku temu burmistrz owy dworzec zrestrukturyzował na rzecz podmiotu prywatnego. Lada dzień wjadą tam maszyny budowlane i rozpocznie się budowa supermarketu. Gdzie podzieje się przewoźnik czyli PKS Leżajsk, jakoś nikt nie wspomniał. Tego, że funkcję dworca dla autobusów dalekobieżnych, a zarazem wizytówkę miasta, pełni przystanek obok Lidla, również nikt nie zauważył. Następnie padło pytanie o plany prac przy rozbudowie szosy krajowej nr 4. Odpowiadając Przewodniczący Zarządu Powiatu stwierdził, że w nieodległej przyszłości rozpocznie się realizacja inwestycji z udziałem miasta i powiatu. Na uwagę, że oficjalna informacja z GDBDiA wyklucza jakiekolwiek działania na odcinku miasta do roku 2023 - wezwał do modłów w intencji zmiany decyzji. Z kontekstu wypowiedzi wynika, że w ubiegłej kadencji nic istotnego w tej sprawie nie zrobił, a w bieżącej również nie zamierza się trudzić. Wobec czego należy rozumieć, że było to wezwanie do modłów o cud. A ja durny byłem przekonany, że w myśl zasady "ora et labora" należy najpierw działać a Boga prosić w modlitwach o błogosławieństwo w poczynaniach. Najwyraźniej byłem w błędzie. Sytuację w mieście i powiecie może uratować już tylko cud. Nie traćmy więc nadziei, może Bóg ulituje się nad nami.
22 stycznia 2015
+12
-1
e46-c32
~ xyzdo~ pok a i jeszcze dodam że białe auto wyprzedza raczej prawidłowo bo przerywana linia ale wyprzedza samochód ciężarowy co utrudnia widoczność i kierowca może nie spodziewać się pieszego
21 stycznia 2015
+2
-1
e46-c32
~ xyzdo~ pok i osoba przechodząca z 2 psami przez jezdnie a później tragedia i szukanie winowajcy.... brawa!!
21 stycznia 2015
+2
-2
4ae-2f7
~ -(qs) Cytuję:"Dążmy wszyscy, całą naszą społecznością" - czyli co, Pan Mieciu, Pani Hela czy Pan Franiu np. z Albigowej mają jechać oflagowani do Warszawy w Waszym imieniu. Panie Starosto bierze Pan pod pachę Pana Gwizdaka, tzw. Pana "Naszego" Kazia Gołojucha i jedziecie z wałóweczką na Wiejską do Warszawy raz, drugi czy trzeci załatwiać temat do skutku. W końcu bierzecie za coć po te 13000 miesięcznie a społeczność łańcuta oraz cały powiat łańcucki oczekuje pozytywnych efektów Waszej wytężonej pracy w pocie czoła.
21 stycznia 2015
+13
-1
2ba-b99
~ gg Wszędzie złodzieje....
20 stycznia 2015
+8
-1
9af-0e5
~ gddsdo~ sdg Nie zapominajmy o tych co są, ale często na całej szerokości zastawione przez samochody.
20 stycznia 2015
+3
-1
835-3f3
~ obiektywny Pan Burmistrz miał 8 lat aby lobbować za tym aby obwodnica Łańcuta(krajowa 4)weszła do planu przebudowy. Ile to spotkań i zdjęć z posłami sobie robił, wystarczy wspomnieć ostatnią kampanię. Jego hasło wyborcze"nie obiecuję ale wykonuję rzetelną pracę".....teraz prosi o pomoc mieszkańców...chyba dlatego, że sam już nic nie może.
20 stycznia 2015
+13
-1
801-b69
~ sdgdo~ kierowca W Łańcucie nawet bezpiecznych chodników wzdłuż drogi nie ma, a tu o obwodnicy mówią....
~ kierowca W Łańcucie nie potrzebujemy polityków a GOSPODARZY, do których niestety nie mamy szczęścia już od wielu lat, na ten przykład : Leżajsk, Jarosław, Ropczyce, Głogów Młp. Radymno mają już obwodnice z prawdziwego zdarzenia poza miastem – a Łańcut ???
20 stycznia 2015
+21
-1
a56-3da
~ mieszkaniecdo~ (c) Ja natomiast uważam, że GDDKiA ma coś do mieszkańców Łańcuta przykłady: 1) światła na krzyżówce koło cmentarza - kilka lat walki i wieeele tragedii w tym miejscu ( za wiele) 2) światła na Kańczugę - identyczna sytuacja :( 3) w obu przypadkach złośliwe zakazy skrętu w lewo 4) zjazd na basen !!!! wszędzie się da ( VIM, Bogdanka, Fishmann ) a na basen nie ? 5) Brak chodników w centralnej części pożal się Boże obwodnicy. Miasto powinno już dawno pozwać tych łapówkarzy do sądu !
20 stycznia 2015
+10
-0
a56-3da
~ mieszkaniec Czy gdzieś jest plan budowy łączników pomiedzy "starą" czwórką i autostradą ? Podobno miały być dwa - jeden przez Krzemienicę a drugi to pewnie ten od Granicznej. Jeśli są takie plany to wobec odwlekającej się i do tego dyskusyjnej przebudowy czwórki należało by w interesie wszystkich mieszkańców naciskać na jak najszybszą budowę OBU łączników. Po takiej inwestycji zmieni się całkowicie układ komunikacyjny miasta i AUTOMATYCZNIE powstanie obwodnica północna. Dodatkowym argumentem za taką kolejnością inwestycji jest "błyskawiczne" tempo naszych drogowców , przebudowa obwodnicy Łańcuta potrwa przynajmniej dwa lata. Jeśli nie będzie obwodnicy północnej to przez dwa lata Lańcut będzie sparaliżowany przez tranzyt a korki , które już teraz się pojawiają będą ogromne ( pamiętacie remont Ł-cut Rz - a tam był tylko asfalt u nas mają być skrzyżowania dwu poziomowe ) Więc jeśli i tak planuje się budowe w/w łączników to może wystarczy pomyśleć ?
20 stycznia 2015
+7
-0
517-7ae
~ michal Łącznik autostrady z krajową CZWÓRKĄ ( na wysokości ul Granicznej ) - a dokładnie bedzie przebiegał kawałekiem ulicy SZENWALDA. pomyslec ze chciałem tam kupic kawałek ziemi licząc na spokój :)
20 stycznia 2015
brak ocen
857-5c4
~ (?)do~ kiedyś się tym trochę interesowałem chodziło mi o to, że ryba psuje się od głowy i jaki pan, taki kram. A jak jest z pozyskiwanie środków eurokołchoźniczych, to wie każdy kto ma IQ powyżej 79 - dostają wybrani, na to co podmiot decyzyjny wskaże, przy okazji sam się na tym obławiając. Zmiana Gwizdaka na Kumka nic by tu nie dała, bo kasa pozyskana będzie zawsze uzależniać beneficjenta od "darczyńcy", a jak mądrzy ludzie wiedzą - za darmo nie ma nic
20 stycznia 2015
+5
-2
ed3-9ae
~ bezdo~ kiedyś się tym trochę interesowałem Czyli od ulicy Granicznej będzie łukiem prowadziła droga do istniejącego już ronda na wojewódzkiej 877?
20 stycznia 2015
+1
-0
ed3-9ae
~ Nowakdo~ Kowalski"Ale z drugiej strony łatwiej jest krytykować niż samemu coś zrobić dla naszego Łańcuta." Dokładnie Panie Kowalski, wszystkich to dotyczy.
20 stycznia 2015
+8
-1
c2a-796
~ Kowalski Zupełnie nie rozumie tego jaki interes ma portal Łańcut GADA w tym aby udzielać głosu takim osobom jak pani Monika Roman. Pani Radna z PSL jest znana z tego, że wszędzie widzi spiski. Ta osoba, żyje tylko nienawiścią. Zero pozytywnej działalności. Ale z drugiej strony łatwiej jest krytykować niż samemu coś zrobić dla naszego Łańcuta.
20 stycznia 2015
+4
-14
330-d09
~ kiedyś się tym trochę interesowałemdo~ (?) To nie jest kwestia PO, PiS czy innego badziewia. Chodzi o naszą zupełnie bezradną władzę lokalną. Banda nierobów bez żadnych większych ambicji. Niestety żeby państwo dało z budżetu na taką inwestycję trzeba odpowiednich ludzi, którzy będą potrafili wywierać wpływ, odpowiednio lobbować, naciskać na tych na górze. Wysłanie e-maila, czy kilku oficjalnych pisemek to niestety teraz za mało żeby dostać 200 mln z budżetu państwa. A powiedz mi kto ma z nimi rozmawiać? Beznadziejny nauczyciel z upadającej szkoły?? Czy chłop po zawodówce który w wieku 40 lat robił maturę a później jakiś pseudo kierunek na studiach?? Takie mamy realia. I niezależnie od tego kto będzie rządził krajem, my tu grosza nie zobaczymy z taką władzą lokalną.
20 stycznia 2015
+11
-5
857-5c4
~ (?)do~ kiedyś się tym trochę interesowałem zgadzam się, ale to niestety zjawisko ogólnopolskie. PO robi nas w bambuko od 8 lat, a tefałenowski elektorat dalej ją wybiera, zupełnie jak masochisci
20 stycznia 2015
+12
-0
330-d09
~ kiedyś się tym trochę interesowałemdo~ bez Będzie łączył jeszcze nieistniejącą autostradę A4 z jeszcze istniejącą DK4. Nie musisz dziękować. Cieszę się że mogłem pomóc. Pozdrawiam.
20 stycznia 2015
+3
-0
835-3f3
~ z trzeba wysłać im e-maila ciekawe czy Starosta wysłał maila czy Pani "zosia" która parzy kawę ..., bo starosta na pielgrzymce ! nie no weźcie się do roboty ta droga to straszydło ...:(
20 stycznia 2015
+9
-2
3af-583
~ (c)do~ dingo Męczy Cię czyjaś przedsiębiorczość? Bzdury wypisujesz,które mogą powstać w chorej głowie Przepraszam ale na taką głupotę trzeba ostro reagować.
20 stycznia 2015
+3
-5
263-9c8
~ bez"do ul. Granicznej, gdzie ma wychodzić łącznik autostrady A4 z DK4" Wie ktoś coś więcej o tym łączniku?
20 stycznia 2015
+1
-0
330-d09
~ kiedyś się tym trochę interesowałem Ludzie. Teraz się na to wielce oburzacie, a kto jeśli nie my - mieszkańcy miasta, dał kolejny (już KUR#$ trzeci) mandat zaufania temu nierobowi?? Czy nie widzieliście tego równo dwa miesiące temu, że skoro ten patałach nie był w stanie przeprowadzić podstawowych inwestycji przez osiem lat to kolejne cztery niewiele zmienią. A bardzo przepraszam, zwracam honor naszemu najjaśniejszemu panu na Łańcucie, w końcu jest ***** MDK na Podzwierzyńcu. Igrzyska są. A gdzie chleb? Za cztery lata znowu będzie gadanie, że nic nie zrobione, tylko że pewnie znowu Burmistrzem będzie Gwizdak, stanowisko "kogoś tam ważnego w UM" obejmie Pazdan a rada miasta składać się będzie dalej z tych samych ***** emerytów. Dziękuję i pozdrawiam.
20 stycznia 2015
+18
-4
ffc-498
~ dingo Podziękuje jeszcze filipińskiemu (serwis stihl) który ma dojścia w urzędzie miasta i blokuje to wszystko, bo mu kosiarki nie będą schodzić. Tak właśnie jest w tym naszym śmiesznym Łańcucie.
20 stycznia 2015
+12
-2
12d-250
~ nosekkk i zaraz wyjdzie garstka dziadów na ulice i powiedzą STOP rozudowie!!! A władza przyklaśnie i nastanie spokój i skansen
20 stycznia 2015
+11
-2
33e-122
~ (c) Wstyd,że Łańcut nie posiada nie tylko obwodnicy,ale również jej planu (cała stara czwórka od granicy zachodniej do wschodniej) zdaje się,że Łańcut i Przeworsk (jeżeli się mylę to przepraszam) to miejsca najbardziej uciążliwe... MOIM ZDANIEM JEŻELI KTOŚ NIE CHCE NIC ROBIĆ...ZAWSZE ZNAJDZIE WYMÓWKĘ...A JEŻELI CHCE...ZAWSZE ZNAJDZIE NA TO SPOSÓB Wstyd dla nas wszystkich,że Łańcut dla kierowców przejeżdżających kojarzy się z utrudnieniami na trasie... Wychodzą całe lata zaniedbań naszych władz...zajmujcie się nadal hejnałami, maskotkami...ważne sprawy dla was są zbyt trudne? Przecież to powinien być priorytet...
20 stycznia 2015
+26
-7
89b-3d3
~ pok to jedno zdjęcie obrazuje co się dzieje na czwórce - dzicz - tym białym autem ciekaw jestem gdzie skończył wyprzedzanie?
20 stycznia 2015
+13
-0
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.