Wymagania dla kandydatów i dokumenty niezbędne do przedstawienia w procesie konkursu zostały opisane w Regulaminie Konkursu na Stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej w Łańcucie, zamieszczonym na stronie internetowej Spółdzielni ( https://smlancut.pl/ ) i dostępnym w sekretariacie Spółdzielni przy ul. 29 Listopada 1 w Łańcucie. Link do regulaminu =>REGULAMIN
Pisemne zgłoszenia kandydaci powinni składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej w Łańcucie, w dni robocze w godzinach
7:00 - 15:00 lub listownie na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Łańcucie
ul. 29 Listopada 1,
37-100 Łańcut, z dopiskiem:
"Postępowanie konkursowe na stanowisko Prezesa Zarządu. Nie otwierać",
w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 roku, do godziny 15:00.
Zachowanym terminem złożenia oferty jest faktyczna data wpływu zgłoszenia lub data stempla pocztowego
3. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje faktyczna data wpływu zgłoszenia do Spółdzielni, a nie data stempla pocztowego.
4. Rada Nadzorcza zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu lub odstąpienia od wyboru kandydata w każdym czasie bez podania przyczyny.